فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

پیش بینی حضور3 میلیون ایرانی در پیاده روی اربعین

رییس سازمان حج و زیارت گفت : پیش بینی می شود امسال سه میلیون نفرایرانی درایام اربعین حسینی عازم کربلای معلا شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان امروز در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه درگفت و گو با رسانه های تصویری با اشاره به موضوع وظایف سازمان در حوزه اربعین حسینی با بیان اینکه تاکنون بیش از 465 هزار نفر از متقاضیان سفر اربعین در سامانه سماح  نام نویسی کرده اند، گفت : روند ثبت نام  بعد از عاشورای حسینی افزایش یافته است.
وی افزود :  سازمان حج و زیارت عهده دار کمیته اعزام در ستاد مرکزی اربعین است و ثبت نام زائران در سامانه سماح تحت نظارت این سازمان انجام می گیرد.
رشیدیان تاکید کرد: ثبت نام در سامانه سماح جزو الزامات سفر اربعین محسوب می شود و تمامی متقاضیان این سفر باید در سامانه نام نویسی کنند.
وی افزود: این سامانه راهکار و کانالی برای شناسایی تعداد متقاضیان و ساماندهی آنها در بحث خدمات دهی محسوب می شود و در واقع با استفاده از اطلاعات موجود در این سامانه می توان تعداد و پراکندگی زائران اربعین مشخص شده و بر این مبنا می توان برای ساماندهی و تقسیم بندی در مرزها و اختصاص و تردد ناوگان حمل و نقل بهره گرفت.
رییس سازمان حج و زیارت در ادامه تاکید کرد : متقاضیان زیارت اربعین هرچه سریعتر در سامانه سماح ثبت نام کنند و کار را به روزهای انتهایی موکول نکنند .
وی افزود : این سامانه برای تسهیل و خدمات دهی و آرامش بخشی به زائران طراحی شده و امیدواریم با ثبت نام زائران خدمات مناسبی به آنها ارائه شود. 
رشیدیان به متقاضیان زیارت اربعین توصیه کرد: افراد عازم این سفر ، تاریخ گذرنامه خود را بررسی کنند زیرا باید گذرنامه زائران 6 ماه اعتبار داشته باشد و مهر خروج و ورود به کشور نیزدرآنها ثبت شود.
وی تصریح کرد: ما نیز از تمامی ظرفیت های خود برای خدمت رسانی بهتر و مناسب در حوزه اعزام بهره می گیریم.
کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده