فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

نوروز ۹۸ و تورهای نوروزی تهرانگردی برای هموطنان

مسافران و گردشگران می‌توانند در ایام تعطیلات، ارزان‌ترین سفر نوروزی را با ۵۰ درصد تخفیف در شهر تهران تجربه کنند.

تهران از جمله مقاصد سفرهای نوروزی بسیاری از هموطنان محسوب می‌شود، که در نوروز ۹۸ مسافران و گردشگران تهران می‌‌توانند از تخفیف‌های ۵۰ درصدی مراکز اقامتی و مراکز پذیرایی پایتخت بهره‌مند شوند.

در همین راستا شهرام علیمحمدی، معاون گردشگری استان تهران، در جلسه‌ ستاد اجرایی خدمات سفر که روز سه شنبه ۷ اسفند ماه به ریاست استاندار تهران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گفت:

    تجربه خوب سال‌های گذشته نشان داده است که شکایتی از مراکز اقامتی در ایام نوروز به دلایلی همچون گران فروشی، عدم رعایت بهداشت و کیفیت پایین خدمات در سطح استان تهران گزارش نشده است. ما از بازرسان تاسیسات گردشگری استان خواسته‌ایم تا در ایام نوروز ۹۸ سطح نظارت‌ها را افزایش دهند.

شهر تهران به عنوان پایتخت ایران، دارای جمعیت بسیار بالایی است و علی‌رغم سفرهای نوروزی تهرانی‌ها، ساکنانی که در ایام تعطیلات نوروز در تهران می‌مانند، از جمعیت چند شهر مسافرپذیر هم بیشتر است. به همین منظور، معاون گردشگری تهران از برنامه‌های نوروزی که برای ساکنان تهران برنامه‌ریزی کرده‌اند نیز خبر داد.

علیمحمدی در انتها اشاره کرد:

    کمیته تور نوروز تهرانگردی، گشت‌های نیم روزه و یک روزه متنوعی را در بیش از ۳۰ مقصد شهری و برون شهری، برای شهروندان تهرانی برنامه‌ریزی کرده است. همچنین، تمامی هموطنان می‌توانند پیشنهادات، نظرات و انتقادات خود را از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ منعکس کنند.

شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما با استفاده از موتور جستجوی پرواز کجارو پایین‌ترین قیمت بلیط‌ها را از بین فروشنده‌های معتبر مشاهده کرده و بلیط سفر خود را ارزان‌تر از همه جا تهیه کنید

کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده