فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

فعالیت ستاد راهنمای زائر و ارائه خدمات بیمه ای و درمانی در عراق تا بازگشت زائران اربعین ادامه دارد

رئیس سازمان حج و زیارت گفت : ستاد امداد گمشدگان و راهنمای زائردرعراق همچنان فعال است و خدمات بیمه ای و نیز بهداشتی – درمانی تا خروج کامل زائران اربعین و بازگشت به کشور ادامه دارد.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان حج و زیارت ، علی رضا رشیدیان با بیان این مطلب افزود : تا کنون بخش عمده زائران اربعین به کشور بازگشته اند و براساس آمارها حدود 400 هزار نفر دیگر هنوز درعراق هستند.
وی عنوان کرد : به منظور خدمات هی به زائرین ستاد امداد گمشدگان و راهنمای زائر همچنان در سطح شهرهای عراق ازسامرا و کربلا و کاظمین و نجف و نیز مرزهای مهران ، شلمچه ، چذابه و خسروی فعال هستند .
وی افزود : طی این مدت این ستادها که متشکل از نیروهای سازمان ، جمعی از نیروهای شمسا و نیز ظرفیت مردمی است نسبت به امداد و شناسایی گمشدگان اقدام و باهمکاری کنسولگری های جمهوری اسلامی درعراق برای بازگشت اقدام می کنند.
وی اظهارکرد : در عین حال مرکز پزشکی هلال احمر و بیمه ایران هم همچنان فعال هستند و متناسب با کاهش جمعیت زائران دفاترشان رامحدود می کنند اما تا بازگشت همه زائران اربعین ثبت نامی در سامانه سماح خدمات رسانی درعراق را انجام می دهند.
رشیدیان در ادامه با بیان اینکه اینکه امسال آمار زائران ایرانی اربعین حسینی رشد قابل ملاحظه ای داشته است ، افزود : از سویی طی این ایام 124 نفر از زائران ما به علل مختلف از جمله ایست قلبی و سوانح رانندگی جان خود رااز دست دادند.
وی تصریح کرد : آشپزخانه ها سازمان حج هم در کنار موکب های فعال در زمان بعد اربعین و بازگشت زائران نسبت به پخت و توزیع غذای صلواتی از طریق مواکب در شهرهای کربلا و نجف و نیز مسیرزائران ایرانی اقدام کرده است.
 
کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده