فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

سقوط يک فروند هواپيماي آموزشي فوق سبک در منطقه ايوانکي سمنان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از سقوط یک فروند هواپيماي آموزشي فوق سبك در منطقه ايوانكی سمنان خبر داد.
رضا جعفرزاده اظهار داشت: 
حدود ساعت ٩ صبح امروز 24مرداد يك فروند هواپيماي آموزشي فوق سبك در منطقه ايوانكی سمنان دچار سانحه شد و در این سانحه متاسفانه معلم خلبان به همراه يك دانشجو خلباني فوت کردند. 
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از جان باختن استاد خلبان، «مجید فتحی نژاد» در اثر سقوط هواپیمای فوق سبک در ایوانکی سمنان خبر داد.
رضا جعفرزاده اظهارداشت:  فتحی نژاد مسئول فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری بوده است که هواپیمای وی در ساعت ۹ صبح امروز در حدود ۲۰۰ متر قبل از فرودگاه افلاک آسیای ایوانکی دچار حادثه شده است.
مجید فتحی نژاد از بنیانگذاران یگان فاتحین بسیج و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانباز جنگ تحمیلی و از  رزمندگان غیور مدافعان حرم بود و با تربیت خلبانان بسیجی، فعالیت زیادی در حوزه هواپیماهای فوق سبک کشور داشت.
وی اولین فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان هواپیمایی کشوری بود که همواره دغدغه زیادی در تربیت نیروهای متعهد و بسیجی در عرصه خلبانی داشت. او استادی با اخلاق، صبور، متعهد و بسیار تلاشگر بود و جان خویش را نیز در همین راه تقدیم آرمانهای مقدس  خود کرد. 
به گفته وی، علت این حادثه در دست بررسی است.
جعفرزاده با بیان اینکه جان باختن فتحی نژاد ضایعه ای برای سازمان هواپیمایی کشوری به شمار می رود افزود: وی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای اولین بار در یک اقدامی شجاعانه و مهیبج پرچم کشورمان را با استفاده از یک فروند هواپیمای فوق سبک در آسمان تهران با اهتزاز در آورد که بازتاب خبری زیادی بدنبال داشت.
گفتنی است، نفر دوم پرواز دانشجوی همراه ایشان خانم حسینی ۱۸ ساله بود

 

کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده