فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

جالب ترین جشن ها و فستیوال های فرانسه

برگزاری جشن ها و فستیوال های متعدد، بر محبوبیت فرانسه و مخصوصا پاریس افزوده است. فرانسوی ها به هر بهانه ای، کارناوالی تشکیل می دهند تا خوش بگذرانند و شاد باشند.
 

جشنواره ی موسیقی راک ان سن (Rock en Seine)
مطمئنا طرفداران موسیقی به سبک راک از این جشنواره بسیار لذت خواهند برد. راک ان سن همه ساله در حومه شهر پاریس اجرا می شود که اخیرا محبوبیت زیادی بین موسیقی دوستان پیدا کرده است.

 
شب سفید (Wight Night)
شب های روشن را معمولا با رقص های محلی و موزیک های شبانه اسپانیا می شناسیم. پاریس هم شب هایی دارد که علاقه مندان آن فرصتی برای خوابیدن ندارند. در این شب بخصوص، چه ساکنین و چه گردشگران از امکانات فرهنگی سطح شهر به صورت کاملا رایگان بهره می برند. سینماها، موزه ها، آمفی تئاترها، کتابخانه ها، پارک ها و می توان گفت تمامی شهر هیچ هزینه ای برای مردم ندارد.

جشن روز باستیل (Bastille Day)
مردم فرانسه هر ساله چهاردهم جولای را به عنوان روز دموکراسی فرانسه جشن می گیرند. این روز از تعطیلات رسمی فرانسه محسوب می گردد.
 
جشنواره هنرهای تابستانی (paris quartier d'ete)
اگر به دیدن فیلم و تئاتر در فضای باز علاقه دارید فصل تابستان بهترین فصل و پاریس بهترین شهر برای تجربه چنین جشن هایی است. گردشگران حدود یک ماه از این جشنواره لذت خواهند برد.
 
جشنواره ساحلی (beach Festival)
فرانسوی ها از هر پتانسیلی برای برگزاری جشنواره های متعدد بهره برده اند. ایجاد ساحلی مصنوعی و جذاب در امتداد رود سن، لذت درک زیبایی های این رودخانه پرآب را دوچندان می کند.

جشن سال نو چینی (Chinese New Year)
این جشنواره در محله های چینی نشین و توسط ساکنین محلی برگزار می شود. مراسم آیینی چین باستان با تلفیق رنگهای شاد، هر بیننده ای را به وجد می آورد.

جشنواره رقصهای محلی خیابانی (Street Techno)
هر ساله چند صد هزار نفر در این فستیوال مهیج شرکت می کنند پس اگر به دیدن رقص های خیابانی و شنیدن موزیک با صدای بلند در فضای باز علاقه دارید این جشنواره را از دست ندهید.

 

کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده