فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

بهترین مقاصد سفرهای خانوادگی در اروپا

تور اروپا و سفر به هرکدام از کشورهای توریستی این قاره همیشه جذاب است، به‌خصوص اگر قرار باشد به همراه خانواده سفر کنید. اگر می‌خواهید عکس یادگاری در کنار برج ایفل و یا برج پیزا بگیرد و یا تصمیم دارید لذت خوردن غذاهای خوشمزه ایتالیایی و فرانسوی در کنار خانواده را تجربه کنید و در نهایت برای خرید سوغاتی به خیابان شانزه لیزه و بوند استریت لندن بروید، از همین حالا باید برای سفر به اروپا اقدام نمایید. در این مقاله 10 مقصد گردشگری مناسب سفرهای خانوادگی در تور اروپا را به شما معرفی می‌کنیم پس با ما همراه باشید.
آمستردام (Amsterdam) پایتخت هلند است که نیمی از جمعیت آن را مهاجران تشکیل می‌دهند. این شهر در قرون‌ وسطی یکی از مهم‌ترین بندرهای اروپایی بود به همین علت توانست ثروت زیادی را به خود جذب کند به‌طوری‌که در قرن 17 و 18 میلادی مردم این شهر بسیار ثروتمند بودند.

1-تفریحات آمستردام هلند برای خانواده ها

قایق‌سواری، دوچرخه‌سواری، پارک‌های تفریحی، بازدید از موزه (موزه نمو NEMO Science Museum)، موزه ون گوگ، بازدید از باغ گل لاله هلند
بهترین زمان سفر به آمستردام هلند
ماه های آوریل تا می (فروردین تا خرداد) ، سپتامبر تا نوامبر (شهریور تا آذر)عکس شهر آمستردام هلند

2- شهر دوبلین ایرلند

شهر دوبلین (Dublin) پایتخت کشور ایرلند است که نام آن در زبان ایرلندی به معنای برکه سیاه می باشد و نخستین بار وایکینگ‌ها این اسم را برای دوبلین انتخاب کردند. از جمله شخصیت‌های معروف ایرلندی که شهرت جهانی دارند جورج برناردشاو، ویلیام باتلر ییتس و ساموئل بکت نمایشنامه‌نویس مشهور هستند که تاکنون موفق به دریافت جایزه ادبی نوبل شده‌اند.
مناطق دیدنی دوبلین ایرلند برای خانواده ها
بازدید از دَرهای دوبلین (doors of Dublin)، بازدید از موزه ملی ایرلند، موزه حیات‌وحش دوبلین، باغ‌وحش دوبلین، پارک فونیکس (Phoenix Park)، منطقه تفریحی و طبیعت‌گردی Kilmainham
بهترین زمان سفر به دوبلین ایرلند
ماه می تا آگوست (اردیبهشت تا شهریور)نمای زیبا از شهر دوبلین ایرلند

 3-پاریس فرانسه

در فرانسه فقط یک پاریس است! این توصیف است که گردشگرانی پاریس و تور فرانسه بیان می‌کنند. انواع شیرینی‌ها، کروسان و نان باگت که هدف گردشگران شکمگرد است؛ در کنار تاریخ پرفرازونشیب پاریس بر جذابیت‌های این شهر می‌افزاید. پاریس از شهرهای مهم و تأثیرگذار درزمینهٔ های مختلف اقتصادی، علمی، هنر و مد و تولید فرهنگ‌های جهانی به شمار می آید.
مناطق دیدنی معروف پاریس مناسب خانواده ها
بازدید از برج ایفل، موزه لوور، موزه نوتردام، دروازه پیروزی، قصر و کاخ ورسای، قلعه تاریخی مونت سنت میشل
بهترین زمان سفر به پاریس فرانسه
ژوئن تا آگوست (خرداد تا شهریور) و ماه های سپتامبر تا اکتبر (مهر تا آبان) پسر و پدر اروپایی در حال بازی در محوطه برج ایفل فرانسه

4- شهر لندن انگلیس

لندن را شهر کارتون و قصه‌ها می‌نامیم چراکه برای خلق داستانِ قصه‌هایی چون خرس کوچولو تا داستان‌های هری پاتر از کوچه و پس کوچه های شهر لندن الهام گرفته شده است. پایتخت انگلیس یعنی شهر لندن در عین‌ حال که سنت‌های خود را حذف کرده؛ جامه نو بر تن کرده و مدرن شده است. این را به‌ خوبی با قدم زدن در محله‌های لندن احساس خواهید کرد. جالب است بدانید به خاطر فیلم‌های انگلیسی و داستان‌های شرلوک هلمز بیشتر مکان‌های دیدنی و کوچه‌ها در شهر لندن برای شما آشنا هستند و احساس غریبی نخواهید کرد
مناطق دیدنی شهر لندن برای خانواده ها
 لوکیشن های فیلم معروف (European Vacation)، با بازی چویی چیس (Chevy Chase) ، برج شکنجه (Torture Tower)، موزه ملی انگلیس، موزه حمل‌ونقل و قدیمی‌ترین خط مترو جهان، پارک جیمز، برج بیگ بن (Big Ben)، چشم لندن (London Eye)، قصر باکینگهام " Buckingham Palace "، بریتیش میوزیم، گالری ملی و باغ‌وحش لندن
بهترین زمان سفر به لندن انگلیس:
سپتامبر تا نوامبر (شهریور تا آذر)نمای زیبا از شهر لندن انگلیس

5- شهر رم ایتالیا

رُم را می‌توان پایتخت زیبایی‌های بی‌حدوحصر معماری اروپا قلمداد کرد. توصیف رُم بیش از هر جای دیگری دشوار است. پایتختی که با تمام قوا زیبایی‌ها و آثار بی‌مانندش را به علاقه‌مندان و گردشگران مشتاق عرضه می‌دارد. در تور ایتالیا و بازدید از شهر رم از معماری لذت ببرید سپس به سراغ کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها با غذاهای معروف ایتالیایی‌شان بروید تا از انواع پاستا و پیتزا نوش جان کنید. شاید بتوان گفت رم مانند پاریس شهر خوبی برای شکم گردی و گردشگری غذا است.
مناطق دیدنی معروف شهر رم ایتالیا
کلوسئوم (Colosseum)، کلیسای جامع سنت پیترز (St. Peter's Basilica)، پیاتزا ناوُنا (Piazza Navona)، کلیسای سیستین (Sistine Chapel)، شهر و موزه واتیکان (Vatican)، معبد پانتئون(Pantheon)، میدان گل‌ها (Campo de' Fiori)، منطقه اور (EUR) و یادگار موسیلینی، قلعه سنت آنجل (Castel Sant'Angelo)، حوضچه تِرِوی (Trevi)
بهترین زمان سفر به روم ایتالیا:
ماه های اکتبر تا آوریل (مهر تا فروردین ماه)عکس هوایی شهر روم ایتالیا

6- شهر مونیخ آلمان

شهر مونیخ (Munich) یک شعار دارد و آن "شهر مونیخ شما را دوست دارد"
این شعاری است که مردم آلمان و گردشگران به شهر مونیخ داده‌اند. در سفر به مونیخ از تاریخ، فرهنگ، غذاهای خوشمزه، تفریحات مدرن لذت ببرید و از انواع صنایع‌دستی و اسباب‌بازی‌های سنتی برای سوغاتی و یادگاری سفر بخرید.
مناطق دیدنی معروف شهر مونیخ آلمان برای خانواده ها
کرسی سلطنتی باشکوه مونیخ (Munich's Magnificent Residenz)، کلیسای جامع مریم مقدس فراونکیرشه‌ (Frauenkirche)، میدان مرکزی مارین پلاتز ( Marienplatz)، کلیسای آزام (Asam Church)، سالن اپرای مونیخ، تئاتر کوویه (Cuvilliés Theater)، باغ وحش زیبای هلابرون (Hellabrunn Zoo)
بهترین زمان سفر به مونیخ آلمان
ماه مارس تا می (اسفند تا خرداد) شهر مونیخ آلمان

7- شهر بارسلون اسپانیا

بارسلون شهری مدرن و سنتی کاتالان ها که با شنیدن اسم بارسلونا حتماذهنتان به سمت تیم فوتبال پرطرفدار بارسلونا می رود. اگر در تور اسپانیا به‌جای بازدید از شهر مادرید به بارسلون سفر کردید بدانید به مهم‌ترین شهر اقتصادی و بندری اسپانیا پا گذاشته‌اید. شهری با قدمت خود یادگاری‌های بسیاری از دوران نوسنگی تا قرون‌وسطی و حکم رانی مسلمانان بر قلمرو اسپانیا را در خود نگه می‌دارد.
مناطق دیدنی معروف شهر بارسلونا برای خانواده ها
کرسی سلطنتی باشکوه مونیخ (Munich's Magnificent Residenz)، کلیسای جامع مریم مقدس فراونکیرشه‌ (Frauenkirche)، میدان مرکزی مارین پلاتز ( Marienplatz)، کلیسای آزام (Asam Church)، سالن اپرای مونیخ، تئاتر کوویه (Cuvilliés Theater)، باغ وحش زیبای هلابرون (Hellabrunn Zoo)
بهترین زمان سفر به بارسلونا اسپانیا
ماه آوریل تا ژانویه (دی تا اردیبهشت) و ماه سپتامبر تا اکتبر (شهریور تا آبان ماه )  عکس زیبا از شهر بارسلونا اسپانیا

8- خالکیدیکه | Chalkidiki

نام یونان با جزایر سانتورینی و میکونوس در هم آمیخته شده اند؛ اما این بار یک مقصد بکر برای سفر شما به یونان معرفی خواهیم کرد و آن خالکیدیکه است که امکانات بسیار خوب و متنوعی برای سفرهای خانوادگی گردشگران ارائه می‌دهد. هم‌جواری این جزیره با دریای اژه بستر خوبی برای انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی برای کلیه اعضای خانواده ایجاد کرده است.
دیدنیهای معروف شهر تاریخی شهر خالکیدیکه در یونان
ساحل دریای اژه، سافاری جنگل های مدیترانه ای، محل تولد ارسطو (Aristotle’s birthplace)، منطقه باستانی الینتوس (Olynthus)، ساحل سارتی (Sarti)، ساحل نارنجی، غار پترانولا (Petralona cave)
بهترین زمان سفر به خالکیدیکه یونان:
ماه می تا سپتامبر (اردیبشهت تا شهریور) چالکیدیکی یا هالکیدیکی، یونان- Chalkidiki

9- شهر فلورانس ایتالیا

یکی از زیباترین شهرهای باستانی دنیا شهر فلورانس ایتالیا با بناهای تاریخی فوق العاده عجیب، زیبا و هنرمندانه است. شهر فلورانس به معنای "جریان آب" در ناحیه توسکانی ایتالیا قرار دارد که از ثروتمندترین و قدرتمندترین شهرهای قرون‌وسطی بود به‌طوری‌که این شهر یا مهد "تمدن رنسانس" دنیا می‌دانند. این شهر در دوره رنسانس تفرجگاه و استراحتگاه سربازان بود که بعدها به‌عنوان یکی از مراکز مهم تولید هنر، معماری و علم دنیا مطرح شد به‌طوری‌که اوج هنر مجسمه‌سازی و پیکرتراشی اروپا در این شهر قرار دارد.
شهر خواهرخوانده فلورانس در ایران، شهر اصفهان است
دیدنیهای معروف فلورانس ایتالیا
مجموعه کلیسای جامع سانتا ماریا دل فوریه (Cathedral of Santa Maria del Fiore)، قلعه و کاخ فلورانس محل زندگی خاندان مدیچی، تعمید گاه سنت جان(Baptistery of St. John)، کاخ و مجموعه گالری اوفیتزی (Uffizi Palace and Gallery)، پل وکیو یا پونته وکیو (Ponte Vecchio)، مقبره خاندان مدیچی که توسط میکل آنژ ساخته شد.
بهترین زمان سفر به فلورانس ایتالیا
تمام طول سال، اگرچه از ماه نوامبر تا مارس (آبان تا دی ماه) هوا کمی گرم می شود. شهر فلورانس ایتالیا

10- شهر وین اتریش

به پایتخت موسیقی دنیا یعنی شهر وین (Vienna) اتریش سفر کنید. از اجرای زندگی بزرگ ترین گروه‌های موسیقی دنیا و نوازندگی به سبک موتزارت (موتسارت) لذت ببرید. اگرچه امروز بسیاری از ما وین را به پایتختی سازمان ملل و شهر صلح‌طلب دنیا می‌شناسیم اما در سال‌های قبل وین چهره دیگری داشت. این شهر به‌عنوان یکی از مراکز تفریحی و خوش گذرانی مطرح بود و در طی جنگ جهانی اول حال‌وروز خوبی نداشت تا آنکه با تغییرات شگرف توانست خود را میزبان سازمان‌های بین‌المللی دنیا مانند اپک، سازمان انرژی اتمی و سازمان ملل بکند.
مکان های دیدنی شهر وین اتریش
کاخ شون‌برون - Schönbrunn Palace جشنواره زالتسبورگ - Salzburg Festival ، کلیسای جامع سنت اشتفان - St. Stephen's Cathedral ، دهکده لینز – Linz ، آبشار کریمل- Krimml Waterfalls ، کاخ بل ودر – Belvedere Palace ، موزه لئوپولد- Leopold Museum ، پارک پراتر - Prater ، موزه البرتینا - Albertina ، قصر هوفبرگ -Hofburg Palace
بهترین زمان سفر به وین اتریش
ماه های آوریل تا می (فروردین تا خرداد) و ماه های سپتامبر تا اکتبر (شهریور تا آبان)

کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده