فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

انجام پروازهاي اربعين حسيني از 11 فرودگاه با 12 شرکت هواپيمايي/ اصالت سنجي بليت روي سايت سازمان

سخنگوي سازمان هواپيمايي کشوري از صدور 1385 مجوز پرواز براي 12 شرکت هواپيمايي خبرداد.
رضا جعفرزاده اظهارداشت: نرخ بلیت‌ هواپيما در بازه زماني20 مهر تا 30مهرماه تهران-نجف و بغداد رفت و برگشت 2میلیون و 200 هزار تومان و مشهد-نجف و بغداد و بالعكس 2میلیون و 800 هزار تومان و ايلام و كرمانشاه 1 ميليون و پانصدهزار تومان تعيين شده است.
 
وي گفت: متقاضيان سفر به نجف و بغداد بليت خود را از مراکز معتبر كه روي پرتال سازمان هواپيمايي كشوري قابل دسترسي است تهيه كنند.
 
وي ادامه داد: براي اطمينان بيشتر امكان اصالت سنجي بليت هم روي سايت سازمان هواپيمايي كشوري و هم روي سايت انجمن و شركت هاي هواپيمايي فراهم  است.
 
جعفرزاده با اشاره به اينكه شركت هاي هواپيمايي لازم است از طريق روساي ايستگاههاي مبدا و مقصد پاسخگوي مسافران خود باشند گفت: لازم است با دقت برنحوه توزيع بليت هاي خود نظارت و هرگونه تخلف در خصوص نرخ و يا فروش بليت از طرف واسطه هاي احتمالي بنام شركت ها كه صندلي پروازي براي آن در نظر گرفته نشده را به سازمان گزارش كنند تا نسبت به برخورد با آنها اقدام شود.
 
سخنگوي سازمان هواپيمايي كشوري افزود: شركت هاي هواپيمايي چون هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران، ماهان، آسمان، قشم اير، زاگرس، كيش اير، تابان، كاسپين، وارش، آتا و العراقيه پروازهاي خود را از فرودگاههاي تهران، مشهد(مقدس)، كرمان، اصفهان، تبريز، يزد، ساري، ايلام، كرمانشاه، كيش و شيراز انجام خواهند داد.
 
وي همچنين اظهارداشت: هماهنگي لازم با عوامل فرودگاهي، نيروهاي امنيتي و انتظامي گمرك و حراست و ساير عوامل دخيل در انجام پروازها صورت گرفته و مصمم هستند بيش از پيش شاهد بدرقه و استقبال در خور شان زائران حسيني در 11 فرودگاه كشور باشيم.
 
وي در پايان از زائران حسيني خواست هرگونه تخلف احتمالي را از طريق سايت سازمان هواپيمايي كشوري www.cao.ir اعلام تا به صورت ويژه و در كمتر زمان ممكن رسيدگي شود.
کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده