فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

آغاز فروش بلیت سفرهای دریایی برای نوروز ۹۸

به نقل از وبسایت چمدان، آقای الله مراد عفیفی پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، با اعلام ثبت رکورد جدید در سفرهای دریایی در بهمن ماه امسال، از آغاز فروش الکترونیکی و اینترنتی بلیت سفرهای دریایی به جزایر استان برای نوروز ۹۸ خبر داد. 

آقای عفیفی پور میزان ظرفیت سالانه بندر شهید حقانی را ۱۲ میلیون نفر-سفر اعلام کرد و گفت: در تعطیلات دهه فجر بیش از یک میلیون نفر سفر دریایی در استان هرمزگان داشتیم و بیش از ۵۷۰ هزار تردد خودرویی نیز به جزایر استان انجام شده است. سال گذشته رکورد تردد روزانه در بندر شهید حقانی ۱۳ هزار بود که در دهه فجر امسال به رکورد ۱۴۲۰۰ (۱۹ بهمن) تردد رسیدیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در ادامه از تعرفه نزدیک به صفر سازمان بنادر ایران، خبر داد و گفت:

۱۲ مسیر دریایی گردشگری و مسافرتی در استان هرمزگان داریم که تا امروز بیش از ۵۷۰۰ صندلی برای خدمات دهی به مسافران نوروزی آماده شده است. ضمن این که ظرفیت حمل روزانه ۳۰۰۰ خودرو داریم. البته این ظرفیت متغیر بوده و برخی کشتی‌ ها در این ایام تعمیراتی را انجام داده یا کشتی‌ های جدید را برای خدمات دهی از مسیرهای دیگر را به اینجا می‌ آوریم.

ایشان به وجود دو مسیر دریایی بین المللی از بندر شهید باهنر به امارات و بندر بهمن قشم به عمان خبر داد و افزود:

در هفته سه برنامه سفر از بندر شهید باهنر به امارات داریم اما تعداد سفرهای بندر بهمن به عمان کم است

آقای عفیفی پور همچنین در مورد فروش بلیت الکترونیکی شناورها در نوروز ۹۸، توضیح داد:

هم اکنون در جزیره قشم، هرمز و بندر شهید حقانی امکان خرید الکترونیکی بلیت وجود دارد. خرید اینترنتی از طریق سایت سازمان بنادر امکان پذیر است و مردم می‌ توانند برای خرید اقدام کنند. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به ورود شناورهای جدید اشاره کرد و گفت:

این موضوع را در برنامه داریم، نوسازی شناورها یکی از برنامه‌ های مهم سازمان بنادر و دریانوردی به شمار می‌ رود که در حال انجام است. برخی شناورها به لحاظ سن و سال شرایط استاندارد را نداشتند که از ناوگان خارج شده‌ اند. تلاش می کنیم نوروز امسال استانداردهای بالاتری در بخش شناورهای مسافری اعمال شود.

"شما می توانید با استفاده از این لینک، بلیت شناورهای خود برای سفرهای دریایی را از پیش خریداری کنید."

 

کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده