فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

آزمون ارتقا کارگزاران حج 13 دی ماه در سراسر کشور برگزار می شود/برنامه ریزی برای جوانگرایی در حوزه کارگزاران

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ حمید رضا محمدی در خصوص آزمون متقاضیان ارتقا در حوزه های مسئولیتی کارگزاران حج تمتع گفت: این آزمون به صورت همزمان روز سیزدهم دی ماه راس ساعت 14 در مراکز حج و زیارت استانها و تهران برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه برای این آزمون 3 هزار و 965 نفر متقاضی واجد شرایط هستند، گفت: از میان این افراد تعدادی بعد از کسب حدنصاب امتیازهای لازم، در حوزه های مدیر و معاون کاروان، معاون مجموعه و مامور اجرایی حج مشغول به فعالیت می شوند.
 
مدیرکل امور کارگزاران با بیان اینکه کارت آزمون در سایت آموزش سازمان قابل رویت و چاپ است، توضیح داد: متقاضیان ارتقا در سیستم کارگزاری حج تمتع که روز جمعه در آزمون شرکت می کنند، حتما یک ساعت قبل از شروع و با آمادگی کامل در آزمون حضور یابند.
 
وی افزود: افرادی که 30 درصد امتیازات آزمون روز جمعه را کسب کنند برای انجام مصاحبه و امتیازبندی بر اساس شاخص های تعیین شده در آیین نامه اجرایی ، دعوت می شوند و از میان این افراد نیز به تناسب تعداد مورد نیاز و با لحاظ بالاترین امتیازات انتخاب می شوند و در لیست کارگزاران حج 99 منظور می شوند تا مدیران کاروانها از میان آنها به انتخاب عوامل و کادر مورد نظر بپردازند.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: افراد پذیرفته شده برای مدیریت کاروان های حج بر اساس نیاز در هر شهر توسط سازمان دعوت و بکارگیری خواهند شد و بدون شک از نیروهای کارآمد که بهترین امتیازات و نمرات شاخص ها را کسب کرده باشند، استفاده خواهیم کرد.
 
مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت با بیان اینکه متعاقبا امتیاز بندی متقاضیان براساس شاخص های تعیین شده انجام خواهد گرفت، گفت: افرادی که لازم است اطلاعات خود را در سامانه کارگزاران اصلاح و بروز کنند، هرچه سریعتر نسبت به این کار مبادرت ورزند.
 
وی همچنین یکی از مهمترین عوامل علت آزمون ارتقا را جوانگرایی و کادرسازی عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف آزمون کادرسازی در حوزه کارگزاری حج و انتقال تجربه از افراد مجرب به افراد جدید و مشتاق است.
 
وی افزود: مجموعه کارگزاران حج تلفیقی از افراد باتجربه و جدید با سوابق و شرایط مورد نیاز مبتنی بر دانش است.
 
محمدی با بیان اینکه یکی از تاکیدات و شاخص ها در سنوات پیش رو موضوع آشنایی کارگزاران با زبان عربی است، گفت: چون حوزه فعالیت کارگزاران حج در عربستان است بنابراین آشنایی با زبان عربی یکی از شاخص ها خواهد بود که این موضوع مهم در سطح سنجی مدیران نیز تاثیرگذار خواهد بود.
کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده